ZP-NO Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszeniem
Opis: ZP-NO Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszeniem
ProtokóÅ‚ postÄ™powania o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji z ogÅ‚oszeniem zawiera w sobie m.in. nastÄ™pujÄ…ce sekcje:
- Zamawiający, gdzie podajemy informacje dotyczące zamawiającego, takie jak: pełna nazwa firmy adres czy numer telefonu.
- Przedmiot zamówienia publicznego, gdzie okreÅ›la siÄ™ przedmiot zamówienia, podziaÅ‚ zamówienia na części. W tej sekcji wyróżniamy także wartość caÅ‚ego zamówienia lub zamówieÅ„, jeÅ›li jest ich kilka.
- CzynnoÅ›ci zwiÄ…zane z przygotowaniem postÄ™powania, gdzie należy wskazać m.in. podmioty, które uczestniczyÅ‚y w dialogu technicznym, czy wskazać Å›rodki majÄ…ce na celu zapobieżenie zakÅ‚óceniu konkurencji.
- Uzasadnienie wyboru trybu postępowania, gdzie należy wskazać powody zastosowania trybu dialogu konkurencyjnego.
- Osoby wykonujÄ…ce czynnoÅ›ci zwiÄ…zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postÄ™powania o udzielenie zamówienia, gdzie szczegóÅ‚owo wymienia siÄ™ informacje (dane osobowe, adres) dotyczÄ…ce osób wykonujÄ…cych czynnoÅ›ci zwiÄ…zane z przygotowaniem udzielenia zamówienia.
- Zestawienie ofert, gdzie podaje siÄ™ wykonawców i ceny ofert.
Formularz zostaÅ‚ zamieszczony w rozporzÄ…dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokoÅ‚u postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.