ZoRE (archiwalny) Zawiadomienie o rozpoczęciu ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej
Opis: ZoRE (archiwalny) Zawiadomienie o rozpoczęciu ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej
Podatnik, który rozpoczyna prowadzenie ewidencji składa zawiadomienie do właściwego naczelnika urzędu skarbowego w celu otrzymania numeru
ewidencyjnego kasy. Zawiadomienie należy złożyć przed terminem rozpoczęcia ewidencjonowania.
W przypadku podatników, którzy zamierzają stosować do ewidencjonowania jedną kasę zawiadomienie może być dokonane na formularzu Zgłoszenie / aktualizacja przez podatnika danych dotyczących kasy, o ile zgłoszenie to zostało złożone przed powstaniem obowiązku ewidencjonowania.
Podatnik w zawiadomieniu podaje liczbę kas rejestrujących oraz dokładny adres i nazwę placówki. W przypadku kas przenośnych należy podać adres siedziby lub adres zamieszkania podatnika.
Po zgłoszeniu kasy przez podatnika naczelnik urzędu skarbowego nadaje kasie numer ewidencyjny o czym zawiadamia pisemnie podatnika.
Numer ten nie ulega zmianie w przypadku zmiany właściwości naczelnika urzędu skarbowego.
Numer ewidencyjny kasy podatnik nanosi na obudowę kasy w sposób trwały.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Formularze archiwalne:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.