SzCS Sprawozdanie z czynności syndyka
Opis: SzCS Sprawozdanie z czynności syndyka
Na druku sprawozdanie z czynności syndyka podaje się informacje dotyczące:
- sygnatury sprawy, numer sprawozdania, oznaczenie sądu,
- dane sędzięgo, upadłego (imię i nazwisko lub nazwa),
- numer licencji doradcy restrukturyzacyjnego - w przypadku syndyka działającego w formie spółki należy podać numery licencji wspólników ponoszących odpowiedzialność za zobowiązania spółki bez ograniczenia całym swoim majątkiem albo członków zarządu reprezentujących spółkę;
- dane syndyka: imię i nazwisko, numer KRS lub w przypadku jego braku inne dane umożliwiające identyfikację.
- czynności syndyka w związku z realizacją planu likwidacji masy upadłościowej,
- stan prowadzonych z udziałem syndyka postępowań sądowych, administracyjnych, sądowoadministracyjnych, lub przed sądem polubownym,
- czynności syndyka z zakresu prawa pracy,
- należy wskazać czy syndyk reguluje zobowiązania powstałe po otwarciu postępowania upadłościowego.
Formularz został zamieszczony w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie określenia wzoru sprawozdania z czynności syndyka, wzoru sprawozdania rachunkowego syndyka i wzoru sprawozdania ostatecznego syndyka.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.