OoZO Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opis: OoZO Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zawiera w sobie następujące sekcje:
1. Zamawiający, gdzie podaje się następująco:
- nazwę firmy.
- adres pocztowy,
- miejscowość,
- kod pocztowy,
- państwo,
- województwo,
- telefon,
- faks,
- e-mail.
Jeżeli namawiający posiada stronę internetową, należy ją również podać , a także jeżeli dotyczy adres profilu nabywcy i adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne.
2. Zmiany w ogłoszeniu - w tej sekcji podaje się:
- tekst, który należy zmienić,
- miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst (podać nr sekcji i pkt), podać zarówno oryginalny tekst jak i tekst na który należy zmienić oryginalny tekst,
- tekst, który należy dodać,
- miejsce, w którym należy dodać tekst (podać nr sekcji i pkt), podać również tekst, który należy dodać w ogłoszeniu.
Sekcje drugą formularza ("zmiany w ogłoszeniu") należy wykorzystać tyle razy ile jest to konieczne.
Formularz został zamieszczony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.