IdOC Informacje dotyczące ofert częściowych
Opis: IdOC Informacje dotyczące ofert częściowych
Informacje dotyczące ofert częściowych jest załącznikiem sporządzanym przy wypełnianiu druków takich jak : ogłoszenie o zamówieniu czy ogłoszenie o zamówieniu w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.
Informacje dotyczące ofert częściowych zawiera w sobie następujące sekcje:
1. Opis zamówienia - gdzie określa się wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane.
2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - w którym zamieszczamy kod główny i w razie potrzeby kody dodatkowe.
3. Wartość części zamówienia, gdzie podaje się wartość zamówienia bez VAT i walutę.
4. Czas trwania lub termin wykonania - w tej sekcji podajemy okres w miesiącach lub dniach i datę rozpoczęcia lub zakończenia.
Ostatnie dwie sekcje to miejsce na podanie kryteriów ofert oceny i informacji dodatkowych dotyczących ofert częściowych.
Załącznik został zamieszony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.