ZPR Zaświadczenie potwierdzające recykling
Opis: ZPR Zaświadczenie potwierdzające recykling
Zaświadczenie potwierdzające recykling przeznaczony jest dla:
- prowadzącego zakład przetwarzania przekazującego dopłaty do recyklingu;
- Głównego Inspektora Ochrony Środowiska;
- prowadzącego działalności w zakresie recyklingu.
Na formularzu należy podać dane:
- prowadzącego działalność w zakresie recyklingu (numer rejestrowy, o którym mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.). Do czasu utworzenia rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, należy podać numer rejestrowy zgodnie z przepisem art. 235 ust. 3 tej ustawy; nazwę firmy i adres; NIP);
- dane prowadzącego zakład przetwarzania (numer rejestrowy, o którym mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.). Do czasu utworzenia rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, należy podać numer rejestrowy zgodnie z przepisem art. 235 ust. 3 tej ustawy; nazwę firmy i adres; NIP);
- kod i nazwę rodzaju odpadów powstałych ze zużytego sprzętu przyjmowanych do recyklingu, ich masa oraz oznaczenie procesu recyklingu, wraz z podaniem jego typu (należy podać odpowiedni symbol procesu recyklingu zgodnie z załącznikiem nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Dla każdego procesu recyklingu należy podać symbol w osobnym wierszu, obok masy odpadów przyjmowanych do recyklingu).
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzoru zaświadczenia potwierdzającego recykling i wzoru zaświadczenia potwierdzającego inne niż recykling procesy odzysku oraz sposobu ich przekazywania (Dz.U. 2019 poz. 797).
Cechy formularza:
Formularze archiwalne:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.