WoWDT-Gorz Wniosek o wydanie wtórnika/wymianę dowodu rejestracyjnego/pozwolenia czasowego Gorzów Wlkp.
Opis: WoWDT-Gorz Wniosek o wydanie wtórnika/wymianę dowodu rejestracyjnego/pozwolenia czasowego Gorzów Wlkp.
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego.
2. Dotychczasowy dowód rejestracyjny, jeżeli został zniszczony
3. Karta pojazdu, jeżeli była wydana
4. Oświadczenie składane pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań w przypadku
utraty dowodu rejestracyjnego (powinno być wystawione przez właściciela lub współwłaściciela)
5. Zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego lub wyciąg z rejestru badań technicznych
prowadzonego przez stację kontroli pojazdów, określające termin następnego badania technicznego.
6. Dokumenty firmy, jeżeli właścicielem pojazdu jest firma.
7. Do wglądu: dokument/y tożsamości właściciela/wszystkich współwłaścicieli.
Sposób załatwienia sprawy:
1. Osobisty.
2. Przez pełnomocnika.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Przemysłowa 53, 66-400 Gorzów Wlkp.
Opłaty:
1. Wymiana dowodu rejestracyjnego wraz z pozwoleniem czasowym – opłata komunikacyjna: 72,50zł; opłata ewidencyjna: 1,00zł
2. Wymiana dowodu rejestracyjnego bez pozwolenia czasowego – opłata komunikacyjna: 54,00zł; opłata ewidencyjna: 0,50zł
3. Pełnomocnictwo – w przypadku załatwiania sprawy przez osobę upoważnioną
Opłata za pełnomocnictwo: 17,00zł
Druk opłaty należy wydrukować dwustronnie
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie.
Uwagi:
1. Jeżeli pojazd jest przedmiotem współwłasności, to wniosek może złożyć każdy ze współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo albo oświadczenie, iż działa za zgodą większości współwłaścicieli.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.)
Cechy formularza:
Formularze archiwalne:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.